Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vy to samozřejmě nemůžete pamatovat. Vzpomínám jak začínala Student agensy. Někdy okolo roku 1993 měla na Senovážném náměstí kancelář, na dřevěných kozách police s nabídkovými listy. Již tehdy byla v Praze poměrně známá. Ovšem nefinancoval to pan Jančura, ale Ministerstvo školství, Jak a kdy to J. zprivatizoval však nevím.Faktem ovšem je, že ve známost vešla na náklady MŠ. Jenom uvádím některé mýty na pravou míru.

2 0
možnosti

Pan Jančura snad může podporovat koho chce. Proč vadí jen Babiš? Komunisté a STB tady vesele privatizovali, politikařili v těch správných stranách celých 20 let a nikdo z totality strach neměl. Nebýt komunistů a STBáků, tak nebyla ani slavná pseudosametová revoluce[>-]

Kdyby Babiš podporoval Kalouska, Němcovou, tak se z médií nic nedovíteRv

0 0
možnosti

vrána k vráně...mě je to úplně jasné...

0 0
možnosti

dobře napsaný dopis R^ a podepisuji se ..jsem moc zvědavá na  odpověď pan Jančury ..

0 0
možnosti
Foto

Napsal jste otevřený dopis a nebo to má být petice?

Podobně neostrý je profil vašeho článku, nedokážu odhadnout, kam směřujete a co tím sledujete.

Mám některé výhrady podobné jako vy a nejasnosti o Babišovi mám i já. S některými vašimi závěry však nemohu souhlasit. Nemyslím, například, že by Babiš ve svém dosavadním podnikání kopal proti nám - prostě jen kopal za sebe. Stejně tak pasáž o nepolitické politice a příměr s PANEM Hitlerem je dost mimo.

No, počkám na vaše pokračování.

2 0
možnosti

Otevřený dopis s možností podepsání kýmkoliv.

Sleduji tím to, že mě zajímá, jaký má na mé otázky názor jeden ze zajímavých lidí v Česku.

V jiných případech kopání za sebe nemusí být nutně kopání proti někomu, v případě biopaliv to je jednoznačné kopání proti nám.

V čem je mimo, nevidíte analogii?

1 0
možnosti
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2201x
Rychle stárnoucí šohaj, duchem a perem však stále mladší.