Bohuslav Koukal

Rychle stárnoucí šohaj, duchem a perem však stále mladší.
  • Počet článků 45
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2201x

Bohuslav Koukal

Neber úplatky, neber úplatky… Nebo se z toho posereme všichni...

Velké politické strany hlasitě proklamují své odhodlání bojovat proti korupci a předhánějí se, kdo přijde s efektnějším nápadem, jak korupci vymýtit. Chtějí tento problém opravdu vyřešit nebo jen levně honí předvolební politické body?

26.5.2010 v 20:19 | Karma: 24,45 | Přečteno: 1751x | Diskuse| Ostatní

Bohuslav Koukal

Na světě není místo pro nás oba - jak don Quijot podlehl faceboku

Rád vzpomínám na večery, kdy jsme s partou seděli na cyklisťáku pod hvězdama kolem ohně, kouřem zaháněli komáry, od buřtů umaštěnou hubou zpívali starý teskný songy a poslouchali tichý noční šumění Jizery. Příště už asi pojedu sám. Nebo že bych si radši naprogramoval aplikaci a pozoroval hvězdy a poslouchal šumění jezu na fejsbuku? Druhý a závěrečný díl příběhu o tom, proč jsem si založil facebook.

19.3.2010 v 20:36 | Karma: 8,31 | Přečteno: 1120x | Diskuse| Média

Bohuslav Koukal

Na světě není místo pro nás oba. Buď facebook nebo já.

Milý fejsbuku, píšu ti srdceryvný příběh, kterak jsem proti tobě už od počátku don Quijotsky bojoval.

16.3.2010 v 18:33 | Karma: 14,46 | Přečteno: 1204x | Diskuse| Média

Bohuslav Koukal

Jirkův oranžový fotošopový úsměv

Další pondělní ráno. Se slepenejma očima, svíravým pocitem v žaludku a těžkejma nohama se vleču od autobusu. Snažím se rozpomenout, co jsem vlastně dělal celý víkend. Na to, že mě čeká další šílenej a zároveň šíleně nudnej předmaturitní den, prošpikovanej písemkama z látky, o níž jsem snad ani v životě neslyšel, natož abych věděl o čem je, myslet ani nechci.

8.3.2010 v 20:21 | Karma: 26,76 | Přečteno: 2074x | Diskuse| Osobní